За інформацією фахівців представництва Торгово-промислової палати України у Франції для забезпечення виходу власної продукції та послуг на міжнародні ринки, зокрема Франції, необхідно відповідати низці вимог європейських партнерів. Особливо це стосується підприємств, які шукають замовлення на контрактне виробництво в Україні, адже фінансування таких проектів і попит у Франції існують.
Для того, щоб перша зустріч із потенційними іноземними партнерами пройшла ефективно й не було боляче за безцільно витрачені кошти на проїзд та інші затрати, не слід нехтувати наступними правилами інтеграції на глобальні ринки. При цьому всю підготовчу роботу можна поділити на два основних етапи – маркетинговий та юридичний.
Маркетинговий етап:
1. Проведіть аналіз ринку – як мінімум, скористайтеся відкритими ресурсами Інтернету, та краще все ж таки зробити повний аналіз галузі за типом вашої продукції.
2. Розгляньте стандарти та вимоги до вашого продукту/послуги. Це досить складне, але важливе питання, й краще доручити його професіоналам, які зберуть необхідну інформацію та проаналізують законодавче регулювання на обраній території.
3. Економічний аспект – розрахуйте ціну та вартість товарів або послуг із урахуванням логістики.
4. Починайте створювати позитивний імідж вашої компанії та/або продукції на міжнародному ринку. Навіщо? Пригадайте, скільки часу ви витратили на ваш перший контракт на внутрішньому ринку, скільки часу пішло на переговори, узгодження, трансакції й взаємодії. Тут так само, але інша мова й європейські стандарти та правила. Навіть якщо ваш продукт якісний й відповідає всім нормам, але про вашу компанію неможливо знайти будь-якої інформації на міжнародних інформаційних тематичних ресурсах, дуже складно довести надійність постачальника. Отже, засаду позитивного іміджу треба готувати заздалегідь, ще до початку перших реальних ділових контактів.
5. Обов’язково створіть сайт або сторінку вашої компанії англійською мовою.
6. Підготуйте зразки, презентацію, рекламні матеріали англійською мовою, сувенірну продукцію з урахуванням національного менталітету.
7. Зробіть попереднє інформування потенційних партнерів та їх ознайомлення із вашою компанією, продукцією або послугами. На даному етапі краще звернутися до представництва Торгово-промислової палати України у Франції, яке, маючи ділові стосунки із Торгово-промисловою палатою Франції, зможе виконати таке галузеве завдання і забезпечити безпеку майбутніх контрактів, адже працюватиме тільки із перевіреними компаніями.
Тепер можна переходити до юридичної частини підготовки. Треба вирішити, яка форма організації підійде вашому підприємству, щоб представляти ваш бізнес за кордоном. Виходячи із Вашого вибору, для реєстрації підприємства необхідно буде подати певний перелік документів.