Посольство України у Французькій Республіці

Київ 06:02

Правила бронювання

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

З метою оптимізації та покращення обслуговування в консульському підрозділі Посольства України у Франції, ми запровадили автоматизовану систему ведення консульського прийому громадян. У зв’язку з цим просимо вас бути дуже уважними при реєстрації та виборі потрібної вам послуги, адже обравши невірно дію, система автоматично формує документ, який не відповідає вашій волі та потребі. Тому, перед тим як обрати необхідну консульську послугу, просимо вас дуже уважно ознайомитися з описом послуги та переконатися, що саме цю консульську дію вам необхідно вчинити в консульському підрозділі Посольства.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО НА КОЖНУ КОНСУЛЬСЬКУ ДІЮ БЕРЕТЬСЯ ОКРЕМА ЗУСТРІЧ ТА ЧАС.

Система онлайн-запису створена для безпосередньої взаємодії між заявником та консульським підрозділом Посольства України у Франції. Використання системи посередниками чи юридичними особами заборонено! Просимо негайно повідомляти про факти пропозицій третіх осіб щодо надання послуг з онлайн-запису на прийом до Посольства України у Франції на електронну адресу cons_fr@mfa.gov.ua. Про отримання неправомірної вигоди будуть поінформовані правоохоронні та податкові органи Франції.

При записі на прийом з питань вчинення консульської дії до Посольства України у Франції слід дотримуватись наступних правил:

1. При записі на прийом у формі вказуються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу:

- у випадку оформлення паспорта для виїзду за кордон вказуються дані особи, на чиє ім'я буде оформлено паспорт, якщо особа досягла 16-річного віку. Для дітей до 16-ти років під час реєстрації вказуються дані одного з батьків + в графі «Примітки» вказуються прізвище та ім’я дитини).

2. Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які при цьому також хочуть отримати консульські послуги, слід створити окрему реєстрацію для кожного з членів родини відповідно до п. 1.

3. Якщо Ви звертаєтесь до Посольства України у Франції за отриманням кількох консульських послуг, слід зробити реєстрацію для кожної послуги. Звичайно, слід обрати час, який не накладається на Ваш запис в іншому вікні прийому.

Якщо серед переліку консульських послуг немає питання, з якого Ви плануєте звернутися (наприклад: реєстрація шлюбу в Посольстві, витребування довідки про несудимість), слід попередньо звернутися на електронну адресу консульського підрозділу Посольства України у Франції cons_fr@mfa.gov.ua щодо вирішення питання про можливість прийому.

4. Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором.

5. Не допускається реєстрація за ніками (як приклад Petro1980, Viktoria française, PL тощо). Така реєстрація буде видалена адміністратором.

6. Посольство України у Франції залишає за собою право скасувати/пересунути реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У цьому зв'язку просимо час від часу (у тому числі безпосередньо в обраний для прийому день) перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки до неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або його перенесення на інший час.

7. Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам з'явитися на прийом, слід якомога раніше самостійно відкоригувати або видалити зроблену реєстрацію, скориставшись посиланням, яке свого часу було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Будь ласка, будьте уважними до інших відвідувачів, які могли б використати більше непотрібний Вам час у консульському підрозділі Посольства України у Франції для вирішення своїх нагальних питань.

Для запису можна обрати будь-який вільний час в межах наступних 30 днів з актуальної дати.

8. Для запису на прийом слід виконати кілька простих кроків у наведеній послідовності:

- проконсультуватися на сайті Посольства України у Франції за цим посиланням щодо переліку документів необхідних для вчинення відповідної консульської дії: https://france.mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/faq 

- переконатися, що у Вас наявні всі необхідні документи та виконані інші передумови для цієї консульської дії,

- обрати консульську дію, яку Ви плануєте отримати у консульському підрозділі Посольства,

УВАГА! Заявник несе персональну відповідальність за підготовку необхідних документів для вчинення обраної консульської дії (наявність оригіналів та їх копій).

- за потреби роздрукувати та заповнити необхідні формуляри (інформація про це наводиться в кожному описі консульської дії),

- визначити зручну для Вас дату та час,

- коректно заповнити у онлайн-формі особові дані, адресу, телефон та електронну пошту; просимо ДУЖЕ УВАЖНО заповнювати поле для електронної адреси, оскільки автоматичне повідомлення системи про здійснену реєстрацію надходить саме на цю електронну адресу і містить посилання для керування бронюванням; крім того, ця адреса використовується для надсилання автоматичних нагадувань про запланований час зустрічі;

Увага! Як правило, недоставка системою повідомлень щодо запису на прийом пов'язана з двома причинами: переповненість поштової скриньки у заявника або помилка при зазначенні електронної адреси.

УВАГА! При реєстрації слід надавати електронну адресу на загальновідомих міжнародних або українських поштових сервісах. Українські урядові поштові сервери, до яких належить електронна пошта ПУ у Франції, не приймають та не надсилають електронні листи на російські поштові сервіси на домені .ru та причетних: Yandex, Mail, Rambler, List тощо;

Заявники, які при записі на прийом вказуватимуть електронні адреси на російських поштових ресурсах, мають особисто ознайомитись з переліком необхідних документів на сайті Посольства України у Франції та мати всі необхідні оригінали й копії документів під час прийому.

9. Зрештою перевірити напередодні, а також у день візиту, електронну поштову скриньку щодо змін та, якщо жодних змін у бронюванні не відбулося, приїхати до консульського підрозділу Посольства за 5-10 хвилин до призначеного часу.

УВАГА! Прийом громадян проводиться за Центральним європейським часом (Central European Time - Paris). В електронному підтвердженні коректний час позначений таким чином: 10:05 CET

УВАГА! Звертаємо Вашу увагу, що обрана Вами консульська дія може бути вчинена ТІЛЬКИ за умови наявності у Вас всіх необхідних документів.

УВАГА! Заявник несе персональну відповідальність за підготовку необхідних документів для вчинення обраної консульської дії (наявність оригіналів та їх копій).

Прийом громадян певних категорій (інваліди, тяжкохворі, особи з фізичними вадами) здійснюється у години прийому поза чергою за обов'язковим попереднім письмовим узгодженням. Відповідні звернення та підтверджуючі документи просимо надсилати за електронною адресою: cons_fr@mfa.gov.ua

Запис не поширюється на випадки техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранень/загибелі громадян України, інших випадків, які загрожують життю або здоров’ю наших співвітчизників. Консульська допомога у таких випадках надається також у неприйомні і позаробочі години та вихідні і святкові дні.